Aandoeningen

Wij brengen u weer in de juiste beweging, dat is ons motto. Wij bewegen hierin met u mee. Fysio Lemmer biedt een breed scala aan fysiotherapeutische behandelingen voor veel verschillende aandoeningen of klachten. U staat bij ons centraal en samen kiezen we welke behandelmethodes het beste bij u passen. De fysiotherapeuten werken vanuit recente en zoveel mogelijk vanuit wetenschap onderbouwde behandelmethodes, zodat we u de beste zorg kunnen bieden. Natuurlijk zetten wij onze klinische expertise en ervaring hier ook bij in.

Met drie ervaren Master Manueel Therapeuten kunnen wij u bij uitstek helpen bij wervelkolom gerelateerde klachten zoals rug- en nekklachten. Maar ook op het gebied van heupklachten, schouderklachten en hoofdpijnklachten is er veel kennis.

Specifieke kennis binnen de manueel therapie is er op gebied van duizeligheid, kaak- en aangezichtsklachten en HCFS.

Onze algemeen fysiotherapeuten kunnen bij een grote verscheidenheid aan klachten helpen. Maar zijn bij uitstek ook diegenen die u weer kunnen helpen met revalideren na een operatie of ziekteperiode of bij sportblessures zoals knie- of enkelletsel.

De fysiotherapeuten zullen waar nodig moderne technieken en apparatuur inzetten zoals Dry Needling, Shockwave of de Veldon Flexchair om de beste zorg te bieden aan hun patiënten.

Bekijk alle aandoeningen